petek, 20. avgust 2010

Kdaj je ženska na frišno zaljubljena?

Baje takrat, ko si ureja obrvi in po možnosti (drastično) spremeni frizuro. To definicijo mi je pred kratkim servirala kolegica. Seveda zdraven spada še marsikaj, naprimer manikura, pedikura, make-up in podobno. Aja, pa večina njih začne s shujševalno kuro.

Pa sem razmišljala, da sem bila sama kar nekajkrat zaljubljena. Vedno seveda nesmrtno - za vedno. :) Potem pa se mi je dejansko zgodilo, da sem gospoda Pravega spoznala v trenutku, ko sem to najmanj pričakovala in sploh nisem iskala primernega žrebca. To mi je že babica povedala, da bo tako, hm, starejša gospa je že vedela. In se spomnim, da sem takrat letala nekje dva metra nad tlemi. Sanjarila sredi belega dneva, z odprtimi očmi. Če bi mi takrat ponudil žabo v poljub, bi nemara to tudi sprejela (sploh ta trenutek je to resnično živ spomin, glede na to, da se pod balkonom prav nesramno grdo oglaša ena izmed Reg). Ne spomnim se pa več dobro, kako je bilo takrat z mojo pričesko. Za obrvi pa zanesljivo vem, da si jih nisem pulila, v to sem se podala le za poroko, pa me je frizerka tako fizično uničila, da sem to kariero kar se da hitro zaključila.

In zdaj, že kar nekaj let poročena in še več let v tej zvezi, me prime. Ja, po temu pogovoru s kolegico, priznam. Čeprav sem o spremembi frizure razmišljala že prej, po osmih letih dolgih las sem si želela nazaj na mini obliko. In sem se prepustila. Frizer me sicer ni hotel skrajšati na željeno, češ, da imam premajhno glavo (si pa zasluži pohvalo, ker mi je naklonil kompliment namesto resnice, da je pač trup prevelik), mi je pa vseeno sproduciral všečno frizuro. Na prvi pogled na pol drastična sprememba. In potem, ojoj, le tri dni kasneje, sem podlegla oblikovanju obrvi. In rezultat mi je, kljub dejstvu, da se mi nikoli ni zdelo, da bi moje obrvi v resnici potrebovale kakšno bistveno spremembo, nadvse všeč. Pogled je, to moram priznati, nekoliko bolj odprt.

Še terapevt je opazil spremembo in jo pospremil z opombo, da sem nova, pa malo v črnem in malo v rdečem, glede na garderobo tistega dne. Tako da prihajam do zaključka, da take spremembe očitno vendrle nekako izžarevajo neko novo energijo. Ali pa sem nemara zaljubljena? Hm...

3 komentarji:

  1. Spremembe zunanjosti so baje dostikrat odraz sprememb ali dogajanja v notranjosti. Koliko punc ob kakšni slabi izkušnji (recimo da se razide s partnerjem) ostriže svoje dolge lase popolnoma na kratko...
    Tvoja sprememba? Komaj čakam, da te vidim. Očitno je pozitivna, če te tako dojemajo okrog. Si upam trditi, da je odraz kakšnih finih procesov znotraj. Hura in bravo in keep on the good work!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah dej ... nikakor na način, kot ga razlaga tvoja prijateljica ...
    Vsaj kar se mene tiče, se spremembe zgodijo takrat, ko jih sama želim in si lahko vzamem čas ZASE. Tako da pristanem kvečjemu na "večjo naklonjenost" sami sebi :)
    Z novim lookom bi te blo pa res fajn videt. Sigurno fajn izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Punci, kdaj se dobimo? Tudi jaz bi vaju že videla, je že (pre)dolgo nazaj...

    OdgovoriIzbriši