nedelja, 30. september 2012

DOM

Po devetih letih v najemu, smo tudi mi dočakali. Prvič v življenju imamo namreč svoj dom. Občutki so še precej kaotični, pa vendar lepi, topli.

 
 
Med drugim me je ganila gesta strica, ki mi - nam je ob tej priložnosti podaril star kipec moje babice. Neprecenljivo.
 
Na vrtu pa smo za nov začetek že posadili rdeč japonski javor.
 
Le še s šampanjcem z zlatimi opilki nazdravimo (čeprav ga imam na sumu, da bo počakal do odplačila kredita), pa smo na konju.
 
Ja, življenje zna biti tudi prijazno - in tako mi je nadvse všeč.

4 komentarji:

  1. To je pa prav imenitna novica! Uživajte v vsakem trenuktu!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito! Lepo, da se ti je končno izpolnila ta želja. Uživajte v "novem" domu :)
    Aja, vino pa kar odprita ... bosta ob plačilu kredita drugega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela za vas ;) Pa na zdravje!

    Maxi

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za lepe želje. Ja, občutek je krasen. Dnevi so takoj lepši, polnejši, bolj nasmejani. Naj le traja. :)

    OdgovoriIzbriši