nedelja, 2. september 2012

Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning...

Naša srednja Banditka raste. Raste tako hitro, tako naglo... Jutri bo prvič prestopila šolski prag, vsa navdušena, v pričakovanju. Meni se je naredil cmok v grlu, čeravno po centimetrih prehiteva vrstnike, se mi zdi še vseeno tako zelo majhna, ranljiva. Čas šole in resnosti, ki jo le - ta prinaša s seboj, prihaja hitro, prehitro. Pa vendar... S ponosom ji bova tudi jutri stala ob strani, ali pa nekje v ozadju. Srečno, deklica mala...

 


4 komentarji:

  1. Tole sva z Otrokinjo skupaj gledali. Jaz z malo cmoka v grlu, kot vedno, ona pri meni v naročju. To je en njenih naaaaajljubših filmov :) Sem prav gruntala, koliko prelomic me še čaka s temi mulčki... Naslednji "pretres" bo srednja šola. Čez dve leti, madonca, kam rastejo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, hvala - in seveda dobre misli tudi v vaše šole. :) Jap, tale posnetek je kar umesten pri takih prelomnicah. Je pa tudi meni ta film zelo ljub, sploh ne vem več, kolikokrat sem ga že pogledala. :)

    OdgovoriIzbriši