nedelja, 27. marec 2011

Ukradli so uro

Ja, danes ponoči so nam ukradli uro. Ali kot bi rekel gospod Pisk iz risanke Nodi - Primer izgubljene ure.

Saj se v resnici ni zgodilo nič življenjsko pomembnega, čeravno v obdobju, ko mi spanca še in še primanjkuje sama to občutim skorajda že kot brutalnost. Pa vendar sem danes spala dolgih 11 ur, vmes sta bili samo dve krajši prekinitvi. Neprecenljivo, res.

Se mi pa zdi to premikanje ure vseeno nesmiselno. Včeraj so pri poročilih sicer navedli, da je pozitivno, ker da bomo imeli danes dan skoraj do osme ure zvečer. Saj vem, poleti pa do desete. Ampak meni in moji družini to ne odtehta toliko kolikor odtehta dejstvo, da smo se zadnjih 14 dni od doma odpravljali podnevi, čeravno je bila ura res zgodnja. In za naše Banditke je za začetek dneva najpomembnejše, da je zunaj jutro in ne črna noč. Le kako me bo najmlajša Banditka zdaj zbujala ob peti uri, naj se vendrle že zbudim, ker je zunaj jutro? No ja, morda bom pa vsaj ob prostih dnevih premaknjeni uri na čast doživela, da bom lahko brezskrbno smrčala tja do šeste, sedme ure zjutraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar