sobota, 2. april 2011

Tek

Jupi, danes je bil res lep dan. :)

Čeprav je bil jutranji obet da bom po šihtu samo še padla v posteljo in spala do nedelje, se je dan na koncu zasukal v pravo smer.

Že popoldne sem se poigravala z mislijo, da bi bil pravi čas, da po letu dni spet obujem superge in začnem teči. Potem me je pa še prijateljica mal pokonci spravila, ko je rekla, da gre zvečer tečt. In sva se z Banditkom odpravila kar od doma tja v notranjost Barja.

Občutek, ko sva prišla domov, je bil sila pozitiven. Kaj ne bi bil, ko pa sem končno nekaj naredila zase (no ja, danes me je tudi trampolin trpel aktivnih 15 minut). Med potjo sva se pogovarjala, delala načrte, poslušala glasbo - njemu je bilo pomembno le, da nisva poslušala Waka Waka. :)

Sicer je rezultat tudi ta, da je Banditek pridelal dva klopa (čeprav ne vem, če ravno od tega barjanskega pohoda, ker je bil danes tudi v gozdu), jaz sem še v čakalnici za pregled, ampak kljub vsemu - dan je bil lep, prav zares. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar